فعلا بای!!

every thing about one direction

everything you want about 1D

فعلا بای!!

سلام دوستای خوبم چند وقت مجبورم به خاطر كارای مدرسه اینترنت رو تعطیل كنم پس از آپ خبری نیست ولی شما سر بزنید حتما نظر هم بدید اگه خودم آپ نكنم به حمیدرضا میگم بعضی وقتا بیاد آپ كنه كه آماره وبم نیاد پایین خودم هم پنج شنبه سه چهار تا آپ میكنم بعد دیگه میدم تا اواسط آبان بیچاره من چه گیری افتادم تو اون مدرسه !!چه سخته لحظه خداحافظی ولی باید خداحافظی كنم دوست جونام فعلا بای دوستون دارم

نظرات شما عزیزان:

mohi
ساعت18:48---5 مهر 1391
آخه من ازدست تو چیکار کنم دختر!!!!!آخه جوجه چیه عاشقش شدی برات ی جوجه دیگه میذارم دست از سر اون بد بخت ور داری!حالا ک ازهم دور افتادیم،دلم بره دیووونه بازیات تنگ میشه دوست خوبم!!!فعلا بای

mohi
ساعت18:47---5 مهر 1391
آخه من ازدست تو چیکار کنم دختر!!!!!آخه جوجه چیه عاشقش شدی برات ی جوجه دیگه میذارم دست از سر اون بد بخت ور داری!حالا ک ازهم دور افتادیم،دلم بره دیووونه بازیات تنگ میشه دوست خوبم!!!فعلا بای

صبا
ساعت14:42---5 مهر 1391
توکه همش توی اینترنتی عاطفه خانم

BAT
ساعت1:38---5 مهر 1391
سلام.وبلاگتون وری نایسه!
به منم سر بزنید .آپدیت روزانه دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 / 7 / 1391برچسب:, ] [ 1:10 قبل از ظهر ] [ Atefeh Fathollahi ] [ ]